Business

Když se firmě nedaří!


O Pepsi Co
Produkty této značky jsou využívány miliardu osob denně a to ve více než dvou stech zemí a oblastech po celém světě.V roce 2016 vytvořila firma příjmy ve výši 63 miliard dolarů. Mezi značky firmy Pepsi Co patří tedy Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola a například Tropicana. Ale to není všechno, protože firma produkuje celkem 22 značek potravin a nápojů.
Firmě v posledním roce klesly o jedno procento prodeje z nápojové divize na severoamerickém trhu, nicméně v první polovině loňského roku to byl pokles o celá tři procenta. Není tedy divu, že spustila novou kampaň.
značka pepsi.png 
Nová kampaň na zvýšení prodeje Pepsi-Coly
Limitované edice plechovek s populárními umělci není na trhu novinkou. Dokonce přímo tato firma již v roce 2012 podobnou kampaň vedla.
Důvodem, proč se vrací k jednou praktikovanému nápadu, je, že se snaží přiblížit produkt mladé generaci, a protože je poselstvím této kampaně s názvem Generation společné hodnoty napříč věky, nemusí ani vadit, že některé umělce mladí ani neznají.
Firma musí zacílit nyní na mladou generaci, proto spouští nové kampaně v retro stylu. Z loňského roku již má firma za sebou propad prodeje o více než 4,5 a tak letos vypustila na trh v rámci nejsledovanější akce roku v USA Super Bowlu tyto limitované plechovky se Cindy Crawford a Britney Spears.
Mezi další celebrity, které se objeví v reklamě na Pepsi jsou například:
·         Ray Charles

Ray Charles se už v reklamách na tuto značku objevil ve spotu propagujícím dietní Pepsi v záběrech z devadesátých let.
·         Michaela Jackson
 michael jackson.jpg
Michael Jackson byl již v minulosti sázkou firmy na jistotu úspěchu, není tedy divu, že i nyní sáhla firma právě po králi popu. Aby ne, když už v roce 1984 pro ně točil reklamu a firma ho jistou dobu sponzorovala. Jackson pro Pepsi natočil několik reklamních spotů. I v roce 2012, tedy tři roky po jeho smrti, se Jackson objevil v kampani, ve které Pepsi vydala miliardu plechovek právě s Jacksonem. Bylo to přesně dvacet pět let po vydání jeho slavného alba Bad.
V tuto chvíli po spuštění kampaně má firma prodeje na vzestupu, v rámci prvního čtvrtletí téměř o procento a půl.

Když se firmě nedaří!
Ohodnoťte příspěvek